Tuesday, March 10, 2009

GiMP Bodoh

Aku dok menengok isu S&M dalam BI ni, kalau-kalau boleh cari gaduh dengan orang. Pasal PR punya orang dah tak terjawab aku punya penulisan, walaupun aku kasi lebih sebulan artikel anti-politik aku kat sini. Kalau setakat serangan peribadi, gambar lucah mak ko aku boleh cari la, brader.

Pastu aku perasan, memorandum dan kenyataan diorang sebenarnya masuk akal. Takdepun pasal kedaulatan Bahasa Malaysia. Tapi pasal Malaysia belum bersedia untuk menjalankan skim pendidikan S&M dalam BI sebab bodoh sangat.

Tapi, bila masa diorang nak bentangkan semua benda ni, diorang buat tunjuk perasaan. Pastu mula la nak buat majlis sukaria bersama polis. Alih-alih, ada la pulak PKR dengan PIS-M join sekali.

Pasal apa? Pasal isu ni bakal dipolitikkan. Pasal gambar telanjang dah habih dah. Pokok pun dah kena tebang.

Kalau kementerian tu bodoh-bodoh belaka, yang orang bijak pandai pergi join si Parti Komunis Rakyat dengan PIS-M tu apahal? Korang ni dangkal sangat ke, sampai tak tahu yang kalau ko nak cadangkan sesuatu yang perlukan sokongan semua, ko takleh main politik?

Bukan aku suruh ko masuk BN, bahalul. Tapi ko perlukan sokongan semua orang untuk laksanakan cadangan ko.

Ko mintak bantuan PKR dengan PIS-M, lepas tu kat Internet ko kutuk BN, apa pasal orang BN nak sokong ko?

Daripada memperkasakan sistem pendidikan Malaysia, tindakan GiMP telah membahagi dua orang Malaysia. Lagi sekali.

Muahahahaha. Kalau macam ni lah tindakan orang bijak pandai semua, apalah harapannya untuk budak yang dibesarkan dekat kawasan paya di Pantai Timur macam aku ni?

Maaf cakap ya, korang ni BODOH NAK MAMPUS LA. Macam nelayan la. Pergi ke laut dalam pakai kapal kecik je. Lawan ombak sikit punya tinggi. Sampai ke pantai, kena tipu dengan peraih. Hahahaha. Bodoh.

Patutnya, GiMP menolak politik opportunis sama ada PKR, PIS-M mahupun BN. Barulah orang neutral boleh sokong sekali.

Sekarang ni, susahlah sikit. Hakikatnya, manusia semua nak jadi betul, orang lain semua salah. Kalau cadangan ni diterimapakai, nanti Perasan Rakyat lagiiiilah perasannya. Perasan betul.

Korang dah dipergunakan dan diperbodohkan. Tahniah.

Aku punya stand? Pedulittaik aku? Aku dah lama habih belajar. Dan racun Anwar Ibrahim yang berbentuk KBSR dan KBSM, direka untuk menghapuskan kepandaian berbahasa Inggeris generasi aku tidak berjaya ke atas aku. Aku masih terer. Pasal aku best.