Saturday, August 28, 2010

Mentera Sehitam Hati

Entah kenapa, ramai kenalan aku mengadu dibuat orang. Maksudnya, dikenakan dengan ilmu hitam.

Aku tak percaya langsung benda-benda ni. Pasal aku syaitan. Takde pun aku buat benda-benda dengan tok bomoh.

Kalau aku tok bomoh, dah lama aku jutawan siut. Aku contact National Geographic, pastu masukkan diri aku sendiri dalam museum.

Atau pergi Monaco dan buat persembahan magik. Buat apa nak ambik duit pengeras dua-tiga puluh ringgit. Baik aku buat persembahan dekat Las Vegas.

Bodoh.

Bomoh-bomoh ni semua bodoh. Tak reti marketing. Pantat mak kau lah. Kalau dah bodoh tu, bodoh jugak lah. Pasal tu jadi bomoh, main rogol-rogol orang bodoh. Kalau ko terer, Paris Hilton yang sundal tu pun ko boleh ganyang.

Kalau aku tok bomoh, aku tangkap hantu, aku buat sarkas. Fun fair ke. Rumah berhantu yang ada hantu betul.

Setakat nak orang fikir ko cool, pergilah mampus. Toksahlah nak mengenakan orang. Ko buat sarkas lagi bagus la. KALAU ko bukan penipu. Muahahahaha!