Friday, August 27, 2010

Kami Adalah Juara

Aku dah bayar apa yang patut. Masa demi masa. Aku dah jalani hukuman, walaupun tak buat apa-apa jenayah.

Silap besar? Aku dah buat beberapa. Aku dah kena sepak pasir kat muka, tapi aku dah atasinyaaaa!

Kamiiii adalah juaraaaaaa, kawanku.

Dan kami akan terus berlawan, sampai habis.

Kamiiii adalah juaraaaaaa, kamiiii adalah juaraaaaaa.

Takde masa untuk pukimak-pukimak semua, pasal kamiiii adalah juaraaaaaa duniaaaaaa!

Aku dah tunduk hormat, dan panggilan pentas. Kau bagi aku kemasyhuran, harta-benda dan benda-benda berkaitan. Aku berterima kasih pada semua.

Tapi bukan semak bunga ros, bukan pelayaran suka-suka. Aku ambik sebagai cabaran di depan umat manusia, dan aku takkan kalahhhhhh!

Kamiiii adalah juaraaaaaa, kawankuu.

Dan kami akan terus berlawan, sampai habis.

Kamiiii adalah juaraaaaaa, kamiiii adalah juaraaaaaa.

Takde masa untuk pukimak-pukimak semua, pasal kamiiii adalah juaraaaaaa...

Dunia...