Saturday, August 21, 2010

Carutan Tidak Berbatas: Versi Sahur

Pukimak pantat mak bapak ko.

Bapak ko tutuh jubur anjing. Mak kau isap konek anjing. Mak ko beromen dengan babi. Tu dapat ko tu - sebagai hukuman Tuhan kepada umat manusia.

Masa ko kecik dulu, mak kau tak bagi puting tetek dia kat ko. Dia hulur bijik kelentit dia. Tu la pasal hati kau hitam. Busuk macam biji kelentit tak pernah basuh. Membesar dengan jus bijik kelentit, also known as air kencing.

Kau tuduh orang, ye? Ko kata orang ye? Mengata batang, puki serpih. Mengata orang, dia yang lebih-lebih. Pukimak nenek kau masuk dalam jamban la.

Mak kau pakai sudip nak melancap. Pastu kaut nasi pakai sudip sama. Sebab tu darah ko tu semua kotor. Jijik la aku.

Aku dah cakap, aku hanya nak wujud sebagai orang baik. Ko bawak setan aku keluar, lepas ni tak masuk balik la. Melainkan mak kau selak kain, gentel bijik kelentit depan orang ramai. Dekat YouTube. Pergilah mampus.

Aku sumpah seranah semua keturunan ko. Celakalah kesemuanya. Masuklah kau semua ke dalam neraka jahanam. Aku tunggu kat situ, tengah rogol mak bapak ko pakai anjing.