Tuesday, September 14, 2010

Sekapur Sirih

Dengan lafaz 'pukimak mak bapak ko!', aku kembali semula ke depan komputer aku.

Muahahahaha!

Dah seminggu asyik blog pakai Blackberry. Dahlah screen kecik, signal macam pukimak mak kau.

Akhirnya! Ramadan sudah berlalu. Raya tahun ni pun dah habis. Aku tanya mak aku, kalau-kalau keluarga aku ada jembalang tanah atau saka yang boleh aku gunakan, tapi rupa-rupanya keluarga aku takde bela hantu. Potong stim betul la!

Aku baru nak bertukar jadi Ultraman dan membantu Eight Superior Ultraman Brothers. Terus tak jadi.

Aku meluangkan masa dengan anak sedara aku, dan walaupun aku okay dengan diorang, aku memang takkan beranak. Aku bukan Bugis Bentuk Beranak. Aku bukan pembiak. Aku rasa, beranak tu, terlalu besar tanggungjawabnya.

Dan mahal. Untuk aku yang bukan jutawan la. Jutawan-jutawan sekalian, yang beranak, silakan. Kalau papa kedana nak beranak pun, ada aku kisah? Jangan anak ko merempit depan aku sudah la. Jangan rompak rumah aku. Bukan ada benda pun. Pergilah rompak rumah lawyer.

Bapak aku pun satu. Sapa suruh beranak? Dia mana ada duit. Mujur aku tak jadi penagih dadah, lepas tu curi tong gas kat rumah. Rumah aku, pakai tiga tong gas raya ni. Semua dah habih dah. Dah pulang balik.

Aku balik KL, dan aku n ak bekerja. Kerja-kerja-kerja. Ada banyak lagi benda tak siap. Ko ingat aku pemalas macam bapak ko? Akulah setan bekerja. Semua benda aku pulun. Matilah kesemuanya. Alang-alang menyeluk puki, biar sampai ke bijik kelentit.

Aku sudah kembali, dengan konek yang superkuat! Yayyyyyy!!! Membujur lalu, melintang patah. Pantat mak kau senang berdarah.

Burit, hanjing, lancau! Mak kau isap konek anjing. Bapak ko kena rogol dengan babi.

Oklah. AKu nak tidur.