Friday, September 17, 2010

Dr Rumah

Dr Bola Tampar: Dr Rumah! Dr Rumah!

Dr Rumah: Ya, Dr Bola Tampar. Apasal? Kawan ko Tom Hanks bercakap sorang-sorang lagi ke?

Dr BT: Tak, Dr TukangKahwinOrang ada pesakit yang takleh tido. Dia paksa ko pergi tengok.

Dr Rumah: Pukimak betul la.

CUT TO

Dr Rumah: Hah, ko ni apasal takleh tido la pulak?

Aku: Aku tadi dah nak tido, pastu dapat call. Pastu aku buat kerja. Sekang takde mood nak tidur dah.

Dr Rumah: Ambik pil tidur ni.

Aku: Oh, tidak, tidak, tidak. Ko ingat aku Eminem?

Dr Rumah: Wah! Mungkin Legionnaire's Disease?

Dr Kejar: Tapi, kulitnya licin, lembut. Takde tanda Legionnaire's Disease!

Dr TanahTinggiCameron: Mungkin... MS?

Dr Mandur: Tak mungkin.

Dr Rumah: Apa lagi?

Dr Mandur: Lyme Disease?

Dr Rumah: Dia mana ada kutu. Apala.

Aku: Ah, sudahlah korang! Dah berapa ratus episod aku tengok, asyik bagi nama penyakit sama aje, yang confirm bukan penyakit tu. Pantat ko la. Aku nak pergi tidur.

Dr Kejar: tapi, camana ko nak tido?

Aku: Ek eleh. Pejam mata, tidur la. Apahal lu mat?