Friday, September 17, 2010

Kalsium Karbonat Rupanya...

Ceh!

Aku dah tua la. Dah nyanyuk. Hahaha.

Sekarang tengah makan dengan orang dari industri. Sorry, tengah makan sambil tunggu orang daripada industri.

Pasal drama gaduh-gaduh orang tua. Sampai bertumbuk tu.

Lepas ni, nak pergi jumpa orang pasal nak ambik tiket. Minggu depan aku memang penuh nak mampus, siut.

Isnin ada dua benda. Selasa ada dua benda. Rabu pun ada dua. Khomis ada satu baru. Jemaat memang ari off aku.

Aku keluar, dan aku suka kerja luar. Nak masuk balik dalam industri ni, aku kena buat groundwork dalam sebulan dua. Dapatkan maklumat. Contact balik orang lama. Hidupkan balik beat aku.

Aku dah berkarat, sebenarnya. Banyak benda aku dah lost touch. Jadi, kenalah ambik tau balik.

Oh well.

Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit. Bukan aku tak pernah buat dulu.