Wednesday, October 6, 2010

Dr Rumah: Menampar Dr Bola Tampar

Dr Bola Tampar: Rumah! Rumah!

Dr Rumah: Apahal, Bola Tampar?

DBT: Aku ada pesakit!

DR: Jadi? Ko nak aku jilat biji kelentit dia ke?

DBT: 50 tahun. Lelaki.

DR: Ko bawak aku kes jantan tua takleh nak stim? Buat apa? Gila?

DBT: Dia mengalami halusinasi.

DR: Dah check untuk Ice?

DBT: Dia cakap dia tak ambik dadah!

DR: Kepala hotak dia! Kalau dah nampak apa yang tak ada, ambik dadah la tu. Bagi dia Panadol, lepas tu suruh dia terjun bangunan.

DBT: Betul. Dia ni... aku percaya.

DR: Ko ni... Tom Hanks pun ko percaya. Bodoh.

DBT: Aku mempertaruhkan sebulan jam di klinik!

DR: Okay!

Dr Rumah dan Dr Bola Tampar pergi menengok pesakit tersebut.

DR: Dadah apa ko makan?

Pesakit: Saya tak ambik dadah.

DR: Ni? Menda apa? Kacang? Gula-gula Hacks?

Pesakit: Alaaa... sikit je tu.

DR: Ni tak power ni. Nah, aku bagi kau.

Pesakit: Apa ni?

DR: Paraquat. Ambik satu botol. Esok siap.

Pesakit: Apa yang siap?

DR: Keranda.

DBT: Dia betul-betul sakit ni!

DR: Ko nampak tangan aku ni?

DBT: Iye?

PANG!

Menampar Dr Bola Tampar.