Monday, June 1, 2009

Biar Pecah di Perut...

Waaaaargh!

Perut aku masih sakit, tapi tak teruk sangat dah.

Semalam, aku tak makan sangat. Sampai pukul lapan malam, gitu, aku mula berpeluh. Mula rasa kebulur.

Mujur ada kawan aku, datang melawat, bawak makanan. Aku makan sampai tertidur atas kerusi. Mulut ternganga, ada lagi makanan dalam tu.

Pagi semalam, sebelum apa-apa, aku dah kena IV kat Pantai Medical. Ubat untuk hentikan pengeluaran asid dalam perut.

Sebenarnya aku rasa ini semua akibat pemakanan tak menentu yang aku amalkan.

Hikmat Makan Tak Keruan.

Aku makan seperti biasa di Bukit Jalil. Kemudian, aku pergi Kuantan, makan macam orang gila. Lepas tu, aku pindah ke Damansara Heights, di mana gizi aku banyak makanan sukar hadam, demi menurunkan berat badan.

Jadi, perut aku pun membuat balik kuang.

Tapi takde hal. Dengan ubat guna-guna bisa telu yang aku amalkan sekarang, perut aku akan jadi lebih kuat daripada biasa.

OKlah. Aku nak habiskan kerja sikit. Ada meeting pukul 10 pagi ni. Aku kena keluar pukul 9 gitu.