Sunday, October 3, 2010

Orang Macam Aku

Aku ada banyak simpati terhadap gerakan pembebasan seksual kat KL ni. Cukup bersimpati, tapi tak cukup simpati untuk pergi berarak atau berkumpul. Melainkan ramai minah lesbian atau minah biseksual yang hot-hot, menginginkan sedikit daging dalam sandwich mereka. Hahahaha.

Masalahnya, dahlah aku suka muzikal, dan pernah menulis filem muzikal, suka tengok Glee, dan suka buat lawak gay - kalau aku pergilah mana-mana benda tu, nanti kang diingatnya aku gay la pulak. Hahahaha.

AKu pernah kena raba dalam panggung wayang, dek seorang pondan. Masa aku kena raba, aku fikir, "Inilah hukum karma, balasan Tuhan atas apa aku pernah buat dulu." dan, "Laku jugak mak, nyah!"

Aku pergi sound la mamat pondan tu. Dia mintak maaf, pasal dia ingat aku gay. Siap offer aku Twisties lagi. Aku tepuk dahi je lah.

Aku dapat rasakan dengan penampilan gay-gay lantang bersuara inginkan kebebasan dan pengiktirafan, yang dalam masa beberapa tahun lagi, akan ada gerakan besar-besaran pembebasan gay. Mungkin berarak tengah jalan.

Masalahnya, aku fikir diorang takda Rosa Parks. Takde rallying issue yang boleh dipertahankan. Isu pondan dalam filem, yang mana pondan boleh ditunjukkan, tetapi akhirnya mesti sama ada mati atau bertaubat, memang menarik, tapi mana filem pondan untuk dipertahankan? Mana siri TV pondan yang ditindas?

Takde api pun. Asap je.

Secara peribadi, aku fikir gay bagus. Kurang sikit lelaki, senang aku nak ejas puki. Lesbian dan perempuan biseksual pun bagus. Boleh buat threesome. Hahaha.

Haih... aku tengok je lah. Sambil makan Twisties. Hahaha.