Friday, May 16, 2008

Semusim Di Syurga: Karangan Autobiografi - Aku Sebiji/Sekaki/Sebuah/Sepasang Kondom

Aku hanya ingat samar-samar zaman kanak-kanak aku. AKu ingat pokok yang besar, dan sebuah cawan hitam. Dan aku dapat rasakan diri aku mengalir deras.

Kemudian, aku ingat suhu yang tinggi. Kemudian, aku dibentuk menjadi diri aku sekarang.

AKu sedar saja, satu hari, aku sudah disuntik pelincir dan dimasukkan ke dalam paket.

Kalau di Indonesia, aku mungkin dipanggil Jaket Karet. Di Malaysia, tanah tumpah...errr...Di Malaysia aku dipanggil kondom saja.

Aku duduk di Guardian selama 6 bulan sebelum seorang budak lelaki membeli aku dan rakan-rakanku dalam kotak kondom kami.

Aku menanti penuh debar apabila seorang/sebiji/sebuah demi seorang/sebiji/sebuah rakan/adik-beradikku dikeluarkan dari kotak.

Satu hari, sampai giliran aku.

Aku disarungkan ke konek dan dengan pertahanan yang aku berikan, konek itu menerjah masuk ke dalam pantat.

Pantat busuk. Macibai.

Lepas tu pancut. Habis berlengas. Pukimak betul.

Lepas itu, aku ditanggalkan dan dibuang masuk ke dalam mangkuk tandas. Kemudian aku diflush dan pergi lepak bersama taik.

Celaka betul. Selepas habis digunakan, aku dibuang begitu sahaja. Demi mencapai Wawasan 2020. Inilah nasibku. A ming aling aling kang mengamal-mengamal.

Sekian.