Saturday, May 9, 2009

Penyelesaian Krisis DUN Perak: Sontot

Saya cadangkan supaya pihak pembangkang dan kerajaan menyontot sesama sendiri. Bagi yang bukan warganegara Malaysia atau yang tak faham Bahasa Malaysia, kata dasar - sontot = liwat = memasukkan zakar ke dalam dubur.

Korang semua lingkup, ko tau tak?

Hancur.

Pukimak.

Baik mati jelah.

Mari saya nyanyikan satu lagu.

Sontot seindah Suria
Sukma Darmawan Sasmitaat Madja
Sontotlah dari puki
Kelentit mu berseriiii

Sontot umpama titian
Dalam kehidupan
Kau tersontot ku tersontot
Kesontotan menguntum

Sooooonnnnnnntoooooot... kepada semua
Sontotanmu amatlah berharga
Sonnnnntoooooot...membahagiakan
Dengan Sontotaaaaan terjalinlah
Iiiiikaaatan...

Buat keretapi lah wei! Amendeeee lah aku dok nengok gaduh cam budak sekolah rendah. Oops. Silap. Gaduh macam siamang dapat lipstick. Mawas dapat eye-shadow.

Nak tegakkan keadilanlah. Nak Toyota Camry lah. Butuh mak kau lah. Aku banyak kerja lain la nak buat.

Esok deadline dah jadi tiga, pasal malam ni tak sempat nak siapkan satu lagi. Esok baru siap.

Oklah. AKu nak tido la, pukimak mak bapak korang lah.