Friday, August 20, 2010

TM Unifi Pukimak

Aku dah tunggu satu hari, untuk orang TM Unifi datang install high-speed broadband. Dah dua bulan aku takde Internet, pasal masa aku register dulu, dia cakap dalam tiga minggu je.

Sekarang, dah dua bulan, beb. Aku dah kensel Maxis broadband la apa kejadah, tapi Unifi masih tak dipasang.

Kerajaan bayar 11 billion. Mana kebendenya? Duit tu, buat main pelacur ke? 11 billion, ramai pelacur tu. Sekampung, selama 100 tahun.

Pelacur apa ko bayar, beb? Pelacur Naga buat balik kuang ke apa?

Aku call tadi, dia cakap takde la pulak, sedangkan dua minggu lepas beria-ia call aku, suruh tunggu ari Jumaat.

Pantat, pukimak mak bapak ko la. Malaysia dah kena con. 11 billion? Kalau macam ni, 11 ringgit pun tak berbaloi.

Aku nak keluar, beli DiGi broadband. Pergilah mampus Unifi ke, Liquify ke. Semoga anak cucu kau semua menghidap syphillis.