Saturday, August 28, 2010

Mentera: Menyumpah Orang di Bulan Puasa

Dah seminggu tak menyumpah seranah orang tak tentu pasal. Rindu...

Celakalah engkau kesemuanya! Laknatlah engkau!

Dengan fikiran waras dan tenang, aku seru semua jenis sains, malaikat, syaitan, jin, puaka, jembalang, keramat, keretapi, basikal, busut, biskut, pokok, batu, dewa, naga, rimau, kucing, ikan emas, unicorn berapi, kura-kura, Blackberry, komputer, kasut, jalanraya, perigi dan apa-apa yang aku waris atau tak waris.

Aku seru Nimble Momonga! Aku seru kelempong goreng! AKu seru Large Hadron Collider!

AKu seru Galileo Galilei, Copernicus, Sir Isaac Newton, Datuk Siamang Gagap, Datuk Kelana Kulop Tunggal, Nikola Tesla! Tesla! Tesla!

Dengan ucapan sihir Chain Lightning! Dengan lafaz sihir Implosion!

Celakalah engkau! Matilah kau! Semoga kau hidup macam makan taik. Menderitalah kau dalam menghadapi kebenaran.

EEEEYAAAAAARRRRGGHHHH!!!

Ni kalau buat scene filem ilmu hitam ni, best gak.