Thursday, October 3, 2013

Mengejutkan Serangga Daripada Tidur Tapa

Dalam dua minggu lagi, member aku Roy akan balik Malaysia lepas bertapa dekat New York Film Academy. Apakah yang telah dia hayati?

Aku harap dia balik cepat sebab projek komik kitorang memang perlukan dia. Aku tak tergapai buat sorang-sorang.

Member baik aku sorang lagi pulak, Sunder, akan balik Kanada dalam dua minggu lagi. Dia dah berjaya menapakkan diri kat sana.

Fareeq tengah handle ahli keluarga dia. Aku taknak kacau sampai settle hal dia dulu.

Terserempak ada sorang member yang pernah bekerja kat tempat sama satu masa dulu. Aku nak masukkan dia dalam salah satu projek aku.

Baru-baru ini jugak, aku memutuskan untuk menghidupkan kembali satu usahasama yang lama terbengkalai. Terbengkalai kat aku, tapi diorang jalan terus.

Juga, ada satu lagi entiti yang dikepalai sorang lagi member yang aku nak tarik gak.

Aku masih berhutang dengan Chee, beberapa gambar.

Dalam kepala otak aku sekarang, semua benda ni berpusing dan melayang-layang. Jadi tak penat. Jadi best.

Aku ambik masa setahun untuk mengubat pembelotan lama. Namun, aku bersyukur aku masih waras dan masih hensem.