Thursday, May 1, 2008

Semusim di Syurga: Cerita Mangsa

Benda paling aku menyampah dalam dunia: Cerita-cerita mangsa.

Mangsa 1: I penatlah, Amir.

Aku: Pukimak mak bapak ko! Ko ingat ko sorang je penat, babi? Habih, aku yang tak tidur sehari seminggu ni apa? Happy? Macibai. Lancau punya pukimakkau.

Mangsa 2: I tak reti la buat benda ni!

Aku: Kalau tak reti tu belajar la, samdol! Woi! Pantat ko tu dah lah bau cam anjing mampus, ada hati nak tenyeh kat muka aku la pulak.

Mangsa 3: Laki I pukul I sampai terberak.

Aku: Sapa suruh kahiwn, sangap? Melayu bodoh!

Mangsa 4: AKu sebenarnya boleh buat benda ni, tapi saja je...taknak. Aku boleh jadi kaya...tapi saja je taknak.

Aku: Bapak ko anjing, mak kau banjingan! Kau diturunkan ke bumi oleh Tuhan sebagai hukuman kepada manusia.

Mangsa 5: Aku tengah tunggu orang call aku, pasal aku malas nak angkat telefon, takut kena jerit.

Aku: Pantat mak kau ada kuasa tolakan elektron! Kalau takut, jangan duduk dengan orang! Pergi duduk dengan beruk! Tengok kena rogol ke tak.

Aku menyampah gila. Mangsa-mangsa yang hanya tau nak jadi mangsa je. Semua bukan salah diorang. Semua salah orang lain. Pukimak mak kau la.

Mangsa-mangsa ni biasanya cuba untuk gunakan cerita mangsa diorang untuk dapatkan kelebihan. Nak tagih simpati. Nak konek. Nak bagi orang sokong diorang dalam permainan yang hanya ada dalam kepala hotak diorang je.

Ko ingat aku nak simpati dengan cerita mangsa ko? Pergilah mampus. Kalau semua mangsa dalam dunia ni mampus, aku buat kenduri makan babi panggang sekor.

Kalau ada orang cuba mangsakan ko, lawan balik. Aku masih lagi simpan dendam dengan nurse gigi yang datang ke sekolah aku masa umur aku 8 tahun. Dah 20 tahun aku simpan dendam ni. Bila aku dah berupaya nanti, aku akan tangkap dia, lepas tu drill lubang kat kepala hotak dia.

Pukimak punya nurse gigi. Dahlah bodoh, nurse gigi pulak tu. Dia mesti ada anak, pasal dia Melayu. Aku akan tangkap anak dia, lepas tu kerat tangan budak tu depan dia, pakai drill gigi.

Lancau punya nurse gigi.

Lagi satu, mamat-mamat yang cakap bapak aku makan rasuah. AKu tunggu je mamat tu mampus. Lepas tu aku nak kencing atas kubur dia. Lepas tu, aku nak gali, tanamkan babi sama dengan dia, masukkan konek babi dalam jubur dia. Lepas tu panggil Mastika atau Variasari.

"Mayat Pak Imam Kena Rogol Dengan Babi Dalam Kubur" headline dia.

"Babi Memasukkan Zakar ke Dalam Dubur Imam"

"Zakar Dalam Dubur, Dalam Kubur"

Gila sensasi.