Thursday, February 25, 2010

DIalog Komik Paling Best

"Kau boleh serang aku dengan sepenuh kekuatan dalam tiga jurus. Aku takkan membalas. Kalau aku BERPELUH, aku lepaskan kau."

- Dewa Durjana, Komik Dewata Raya

"Kami menyerang tanpa senjata" - member Rico

"Tanpa senjata? Habis tu, pisau yang tercacak atas kepala aku ni, apa?"

- Pak Guard, dalam Pendekar II: Rico

"HIKMAT ANJING LAPAR MELAHAP TAHI!"

- Pendekar II: Rico

"Kuda menunggang monyet. Monyet jatuh sakit lalu demam selsema."

- Son Goku, Dragon Ball

Kogure: "Hari ni Akagi datang lambat untuk latihan, dia ada kelas tambahan fizik"

Sakuragi: "orang Utan belajar Fizik?"

- SlamDunk

"Pat pat siku lipat, sape lambat gigit jari."

- Pendekar Laut

"Tendangan Pemutus Zuriat!"

- Pendekar Laut


Dan banyak lagi, di: http://pergh.com/forum/index.php/topic,13672.60.html