Saturday, February 13, 2010

Bola Bola Babi

Ahmad Kamal Abu Bakar bangga sangat dengan Liverpool.

Kebanyakan orang yang suka benda-benda popular, sokong Man U. Bukan kenal pun players dia. Aku pernah duduk kat Hartamas ke, kat mana, tengok Chelsea Vs Man U, final FA Cup tahun berapa entah.

Penyokong Man U yang pakai skarf Man U, jersi Man U, mungkin spender Man U bertanya dengan girangnya, "Itu Wes Brown kan?"

Well,

1. Mamat tu kulit putih

2. Mamat tu bukan Wes Brown

3. Mamat tu Michael Carrick

Memang loser. LOSER!

Ada mamat tanya aku, aku sokong team mana. AKu cakap, aku tak sokong team mana-mana. AKu sokong Jose Mourinho.

Pastu diorang terus try nak kutuk Jose Mourinho. Pasal team diorang macam pukimak.

Man U?

Oi! Ferguson! Kalau Beckham ko tak suka, Ronaldo ko tak suka, Jaap Stam ko tak suka, ko main sendiri la, pukimak!

Liverpool?

Apasal semua orang yang masuk Liverpool jadi hodoh? Liverpool dalam tahun 90an mempunyai pemain-pemain paling hodoh dalam dunia.

John Arne Riise? Muntah!

El Hadji Diouf? Buweeeekkk!

Samy Hyypia? BARF!

Benda pertama yang Rafael Benitez buat adalah menambah bebudak jambu dalam skuad Liverpool.

Tapi hasilnya? Benitez jadi rupa cam Gerard Houllier.



Inilah akibatnya cuba mengubah imej Liverpool menjadi pasukan yang dibarisi model-model spender lelaki macam Freddie Ljungberg kat Arsenal dulu.

Chelsea?

John Terry.

Nuff said.

Manchester City?

Kelab yang besar takkan terhegeh-hegeh cakap, "Kami kelab besar!"

Menggelabah la ko, mat!

Arsenal?

Macam perempuan Perancis. Lawa, tapi ketiak busuk.

Jose Mourinho jugak best.

Kalulah segalanya untukku.
Kaulah curahan hati ini. (mampus aku tak ingat lirik)

Blablabla

Tiada lagi yang ku mahukan, hanya kau seorangggg.