Saturday, August 1, 2009

Panduan Mengawan Sawan

Ramai yang bertanya, bagaimana ramai perempuan boleh menghisap konek aku?

Aku pun menjawab, bak Latiff Borgiba, "Uang dan perempuan...bak aur dengan tebing."

Namun, itu bukan segala-galanya.

Perempuan, secara kebiasaannya, akan tertarik pada tiga benda dan tiga benda sahaja:

1. Wang ringgit.

2. Konek besar, panjang dan tebal

3. Tiket ke syurga

Mari kita kupas satu-persatu.

Oh ya, wanita yang mengaku tidak teruja dengan ketiga-tiga benda yang diperbincangkan di sini - itupun kalau ada - tidak perlu terpekik terlolong menyatakan bagaimana mereka tidak akan bereaksi dengan benda di atas. Terpekik dan terlolong menandakan bahawa mereka juga teruja dengan konek tebal, dan berasa marah kerana nafsu syahwat mereka didedahkan.

Ada beberapa wanita yang aku kenal, tak peduli langsung fahaman aku ini. Sebab mereka pentingkan benda lain. Mereka lesbian. Bada bing!

1. Wang ringgit

Ramai wanita yang mencemuh pelacur Siam, namun kalau diikutkan, mereka juga melacurkan diri kepada orang kaya-kaya. Mereka menghisap kontol konek selepas dibelikan tas tangan berjenama Gucci yang mahal. Selepas dijamu makanan mewah. Selepas dibelikan kereta.

Apalah bezanya seorang pelacur yang memperdagangkan tubuhnya demi sesuap nasi dengan seorang wanita yang juga memperdagangkan tubuhnya untuk spaghetti yang mahal?

Denial. Ketidakjujuran. Penipuan diri sendiri dan juga masyarakat.

Dengan ada pasangan yang kaya di sisi, seseorang perempuan itu boleh menunjukkan kepada perempuan yang lain bahawa dirinya sudah berjaya. Bahawa dia disayangi.

Amat malang sekali, kerana perasaan kasih sayang itu hanya boleh ditonjolkan dengan berapa mahal baju dan aksesorinya, namun itulah hakikat dunia.

2. Konek panjang, lebar, tebal dan tegar

Wanita juga punyai nafsu seks yang tinggi. Seteruk mana lelaki dahagakan pantat tidak berbau, maka seteruk itu jugalah perempuan mendambakan lubang buritnya dijolok oleh Rocco Sifreddie bersama konek 11 incinya.

Tak perlu aku perjelaskan dengan panjang lebar, kerana konek Rocco Sifreddie itu sudah sedia panjang dan lebar.

3. Tiket ke syurga

Nah, ini rahsia elemen misteri dan mistikal.

Antara orang yang paling kuat beragama. Bukan kuat agama, ya, kuat 'beragama' adalah kaum Hawa.

Aku boleh nyatakan beberapa hipotesis di sini, tetapi itu mungkin akan menyinggung orang agama pula. Jadi, pergi mampus.

Cuma ketahuilah bahawa walaupun tidak punya wang ringgit mahupun konek yang panjang dan lebar, tebal dan tegar, masih ada cara untuk lelaki mendapatkan puki.

Janjikan syurga. Pelaburan masa hadapan yang sukar dinilai.

---

Menyedari hakikat ini, aku telah mengasingkan diri dari dunia kepahlawanan pengawanan.
Walaupun bukan menjadi seperti peminat Jonas Brothers yang memakai cincin kesucian, aku tetap tidak berminat dengan menyediakan tiga perkara di atas.

1. Wang Ringgit?

Aku sudah mula sedar yang aku mungkin takkan kaya sampai mati. Jangan kau cari duit dengan aku, pasal aku punya duit hanya untuk diri aku sendiri.

2. Konek panjang, lebar, tebal dan tegar?

Konek aku hanya saiz biasa. Aku cuma mempelajari skill set yang lain untuk menangani ancaman konek Rocco Sifreddie yang panjangnya saja boleh digunakan untuk mengorek telinga gergasi.

3. Tiket ke syurga

Syurga? Hahahaha.

Manalah aku boleh menjanjikan syurga? Aku bukannya Malaikat, bukannya Tuhan. Silap-silap, akulah teman Syaitan.

Pergilah kau kepada mereka yang berserban. Mereka yang berzanji dan bermarhaban. Walaupun aku banyak tahu pasal agama, tidak pernah aku gunakan untuk mendapat pantat mahupun biji kelentit.

Aku tidak marah mahupun ingin berniat menegur. Aku saja bosan sambil nak siapkan kerja aku ni. Kejap lagi nak berak. Jadi aku menulis terlebih dahulu.

Semoga kamu semua akan berbahagia dalam dunia kamu sendiri. Aku sentiasa kekal, dalam dunia aku sendiri.