Wednesday, March 21, 2012

Aku dan 'Sesuatu'

Habis je kerja hari ni, aku terus berjalan pikul kamera video besar dengan tripod balik rumah.

Gila power habis la aku ni. Menulis boleh, jadi kameraman boleh, pikul barang pun boleh.

Aku sampai ke gate, aku terkentut, tapi kentut aku telah disekat oleh 'sesuatu'.

Aku terus melangkah masuk dalam lif, dan terketar-ketar aku bukak pintu apartment aku.

Masuk ke dalam, aku bukak semua baju, seluar, whatever lah. Stokin tu payah sikit. Dua kali aku cuba, baru berjaya.

Lepas bukak spender, aku raba bontot aku, takut 'sesuatu' ada melekat di situ. Tak ada. Aku periksa seluar dalam aku. Pun takda!

Aku masuk dalam bilik air, duduk atas jamban, lepas tu, HIYYYYYAAAAAARRRRGGGHHH! Taik keluar berketul-ketul dengan kandungan angin kentut yang banyak.

Akhirnya, aku berjaya.